


JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
- Po wyszukaniu produktu wybierz ilość sztuk i kliknij przycisk "Do koszyka" (wyświetli się informacja, że produkt został dodany do koszyka, a Ty nadal możesz kontynuować zakupy).
- Po wybraniu wszystkich zamawianych produktów, w celu złożenia zamówienia, przejdź do koszyka (link do koszyka znajduje się w prawej części strony w czerwonej ramce).
- W koszyku wyświetlą się wszystkie zamówione produkty, wraz z ilością i cenami. Sprawdź czy zawartość jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami i ewentualnie zmodyfikuj ją.
- Wybierz formę dostawy (Paczkomaty / Poczta / Kurier, itd.) oraz formę płatności (PRZEDPŁATA lub POBRANIE) jeżeli są dwie opcje do wyboru.
- W celu zatwierdzenia zamówienia kliknij przycisk "Zamawiam".
- Kliknij "Złóż zamówienie".
- Wpisz wszystkie dane do wysyłki. W polu "Uwagi" wpisz ewentualne dodatkowe informacje/uwagi. Po wypełnieniu formularza kliknij "Podsumowanie".
- Sprawdź jeszcze raz czy zgadzają się wszystkie wyświetlone informacje na temat zamówienia.
- W celu ostatecznego zatwierdzenia, kliknij "Złóż zamówienie".
- Twoje zamówienie zostało wysłane! Oczekuj na informacje na temat jego przyjęcia i dalszego postępowania, która zostanie wysłana na Twoją skrzynkę e-mail.
Możliwe formy wysyłki:
- Paczkomaty InPost (nadawanie od poniedziałku do soboty) - UWAGA! Przed wybraniem tej opcji dostawy należy sprawdzić lokalizację najbliższego Paczkomatu InPost na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat
(Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 24h) - Poczta Polska - w kopercie do 0,35kg (nadawanie od poniedziałku do piątku)
(Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 1 dzień roboczy) - Kurier UPS (nadawanie od poniedziałku do piątku)
(Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 1 dzień roboczy)
- Pocztex (Kurier 48) (nadawanie od poniedziałku do piątku)
(Deklarowany termin doręczenia D+2 > dzień nadania + do 2 dni roboczych)
Sprzedający nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów przez dostawców.
Jeżeli klient życzy sobie otrzymać towar za pośrednictwem innego spedytora, to po uzgodnieniu z nami terminu przygotowania towaru, musi osobiście złożyć zlecenie u wybranego spedytora.
Informujemy, że istnieje możliwość wysyłki towarów poza granicami Polski.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez e-mail: zukelektronik@op.pl lub telefonicznie pod nr: (+48) 504-062-494 lub (32) 231-56-70.
Kontakt telefoniczny pod numerem tel. (32) 231-56-70 możliwy jedynie w godzinach: 8-16 od poniedziałku do piątku i 10-13 w soboty.
Warunkiem wysyłki towarów za granicę jest dokonanie wcześniejszej przedpłaty na konto bankowe firmy, po uzgodnieniu kosztów wysyłki.
Paczkomaty InPost - Jak to działa?
Paczkomaty InPost to usługa innowacyjna, stworzona zgodnie z oczekiwaniami Klienta. Dzięki Paczkomatom InPost klient może o dowolnej porze dnia i nocy odbierać i nadawać paczki przez specjalne skrytki. Aby odebrać przesyłkę wystarczy, że wpisze na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu komórkowego oraz otrzymany smsem kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. Bez stania w kolejkach i dokładnie wtedy kiedy Klient na to ochotę. W drodze do pracy, podczas spaceru z psem czy wracając z kina. Paczkomaty to również opcja znacznie tańsza niż przesyłka kurierska.
Więcej informacji na temat Paczkomatów na stronie: http://www.paczkomaty.pl/