


REKLAMACJE
Uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów i niezgodności między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać telefonicznie pod nr tel. (32) 231 56 70 lub za pośrednictwem poczty e-mail, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Reklamacje o znikomej wartości prosimy konsultować z nami telefonicznie przed ich wysłaniem.
Warunki reklamacji:
- Towar zwracany (zamówiony lub wydany omyłkowo) nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
- Warunkiem koniecznym, aby Sprzedający rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu (produktów) wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
- Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego produktu.
- Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności.
Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zwróconego towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedający naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w sklepie internetowym www.zukelektronik.shoper.pl w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), za wyjątkiem (stosownie do art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (tekst jednolity z dnia 14 września 2012 r., Dz. U. z 2012 r., poz. 1225):
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
- produktów, których stan po odbiorze przez Klienta uległ zmianie, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie 10 (dziesięciu) dni kalendarzowych.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (do przesyłki zwrotnej należy dołączyć numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić należność)
Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
Sprzedający zwróci Klientowi w terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta należność.