UWAGA - LIKWIDACJA SKLEPU !!!

W związku z likwidacją sklepu oferujemy wyprzedaż wszystkich produktów. 

Regulamin

Postanowienia ogólne

Postanowienia zawarte w niniejszych warunkach współpracy dotyczą wszystkich umów zawartych między Klientami a Sprzedawcą ŻUK ELEKTRONIK Mieczysław Żukiewicz. Mogą one ulec zmianie jedynie na podstawie indywidualnych ustaleń np. ze Stałymi Klientami.

W sklepie internetowym aktualne ceny zakupu dla Klienta widoczne są bez potrzeby LOGOWANIA.

UWAGA! Ze względu na likwidację firmy, nie będą wystawiane paragony ani faktury.

Widoczne na stronach sklepu znaki towarowe oraz nazwy producentów są prawnie chronione i należą do tych producentów. Na naszej stronie umieszczane są jedynie w celach informacyjnych.

Prowadzimy sprzedaż detaliczną.

ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego przez 24h, 7 dni w tygodniu.
Składane zamówienia przyjmujemy i realizujemy w godzinach pracy siedziby sklepu:
Poniedziałek – Piątek 800-1600
Sobota 1000-1300

Zamówienia przesłane do nas przed godziną 1200, w większości przypadków realizujemy i wysyłamy tego samego dnia (chyba, że klient zażyczy sobie inaczej). W soboty zamówienia nie są wysyłane.

Zamówienia telefoniczne mogą składać jedynie Stali Klienci lub Klienci odbierający towar osobiście.

Zamówienie powinno zawierać:

  • aktualny adres wysyłkowy

  • numer telefonu, pod którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości

  • wykaz zamawianych towarów

  • ewentualne uwagi

Nie wymagamy ani minimalnej ilości, ani minimalnej wartości zamówienia.

DOSTAWA TOWARU

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem Paczkomatów, Kuriera InPost, POCZTY POLSKIEJ S.A.

Koszty przesyłki ponosi odbiorca.

Firma nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów przez dostawcę.

Jeżeli klient życzy sobie otrzymać towar za pośrednictwem innego spedytora, to po uzgodnieniu z nami terminu przygotowania towaru, musi osobiście złożyć zlecenie u wybranego spedytora.

PŁATNOŚĆI

Zamówiony towar przesyłamy za pobraniem lub po przedpłacie (zamówienie internetowe).
W przypadku przedpłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty wysyłamy zamówiony towar .

Zdjęcia towarów umieszczone na stronie mają wyłącznie charakter poglądowy. Wygląd (opakowanie) towaru może różnić się od prezentowanego na zdjęciu. Różnice w wyglądzie opakowania, pomiędzy produktem przedstawionym na zdjęciu, a dostarczonym Kupującemu nie mogą być podstawą do reklamacji.

UWAGA – Można otrzymać paczkę na koszt firmy, jeżeli kwota zakupu wyniesie powyżej 200,00 zł brutto i zostanie wcześniej dokonana przedpłata za zamówiony towar.

Konta bankowe:

  • ING Bank Śląski, o/Gliwice: 72 1050 1298 1000 0022 5945 9903

CENY TOWARÓW

Ze względu na likwidację sklepu, wszystkie towary objęte są wyprzedażą.

Staramy się utrzymać niezmienny poziom cen. Jednak ze względu na częste zmiany kursów walut i wahania cen na rynkach światowych, ceny prezentowane w sklepie internetowym należy traktować jako orientacyjne. Nie stanowią one oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

Każda pozycja towarowa ma określony KOD, NAZWĘ i JEDNOSTKĘ (np. szt., m, zestaw, itd.) i cenę. Podane ceny jednostkowe są cenami brutto w PLN i zawierają podatek VAT.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen.

 

Uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów i niezgodności między stanem faktycznym a zamówieniem, prosimy zgłaszać telefonicznie pod nr tel. (32) 231 56 70 lub za pośrednictwem poczty e-mail. Reklamacje ilościowe prosimy zgłaszać nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne, należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać protokół zniszczeń potwierdzony przez kuriera. Taki protokół stanowi podstawę reklamacji.

Towar reklamowany z powodu wad ujawnionych lub powstałych podczas eksploatacji prosimy przesyłać kompletny w oryginalnym opakowaniu i zaopatrzony w opis usterki.

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia i odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni roboczych, licząc od daty otrzymania reklamowanego towaru.

Towar zwracany (zamówiony lub wydany omyłkowo) nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot wadliwych i omyłkowo dostarczonych towarów, prosimy dokonywać wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.

Reklamacje o znikomej wartości prosimy konsultować z nami telefonicznie przed ich wysłaniem.

STAŁY KLIENT

Ze Stałym Klientem mogą być ustalone indywidualne zasady współpracy.

O miano Stałego Klienta mogą ubiegać się Klienci, którzy współpracują z nami regularnie, osiągają obroty na pewnym poziomie i dokonują regularnych płatności.

Ochrona danych osobowych

Podanie przez Klienta w trakcie REJESTRACJI danych osobowych lub firmowych jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie ich na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).

Informacje posiadane ŻUK ELEKTRONIK Mieczysław Żukiewicz służą jedynie w celu realizacji zamówienia. Zapewniamy możliwość zmiany lub usunięcia wprowadzonych danych.

 

Zastrzegamy sobie prawo odmowy sprzedaży bez podania przyczyn.


Darmowa dostawa przy zamówieniach o wartości powyżej 200zł oraz przedpłacie na konto.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl