Producenci

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Warunki sprzedaży obowiązują dla transakcji zawartych od dnia 25/12/2015r.

Postanowienia zawarte w niniejszych warunkach współpracy dotyczą wszystkich umów zawartych między Klientami a Firmą ŻUK ELEKTRONIK (zwanym dalej Sprzedającym). Mogą one ulec zmianie jedynie na podstawie indywidualnych ustaleń np. ze Stałymi Klientami.

W sklepie internetowym aktualne ceny zakupu (BRUTTO) dla Klienta widoczne są bez potrzeby LOGOWANIA.

Każda dokonana transakcja (sprzedaż) powoduje powstanie dokumentu sprzedaży, którym zawsze jest paragon lub faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest wszystkim Klientom, którzy podając swoje dane w czasie REJESTRACJI zaznaczą chęć otrzymywania faktury VAT.

Widoczne na stronach sklepu www.zukelektronik.shoper.pl znaki towarowe oraz nazwy producentów są prawnie chronione i należą do tych producentów. Na naszej stronie umieszczane są jedynie w celach informacyjnych.

Prowadzimy sprzedaż detaliczną.

ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego www.zukelektronik.shoper.pl przez 24h, 7 dni w tygodniu.

Zmówienia realizujemy w godzinach pracy siedziby sklepu, tj.:
Poniedziałek – Piątek     8oo-17oo
Sobota                      10oo-13oo

Zamówienia przesłane do nas przed godziną 12oo, w większości przypadków realizujemy i wysyłamy tego samego dnia (chyba, że klient zażyczy sobie inaczej).
W soboty zamówienia  są wysyłane tylko poprzez Paczkomaty InPost.

Zamówienia telefoniczne mogą składać jedynie Stali Klienci lub Klienci odbierający towar osobiście.

Zamówienie powinno zawierać:

  • dane wymagane do wystawienia faktury VAT
  • aktualny adres wysyłkowy
  • numer telefonu, pod którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości
  • wykaz zamawianych towarów
  • ewentualne uwagi

Nie wymagamy minimalnej wartości zamówienia.

CENY TOWARÓW I WYGLĄD

Ceny towarów są GWARANTOWANE, do ilości będącej na stanie magazynu w chwili zamówienia. Cena towaru w następnej dostawie może ulec zmianie.

Firma ŻUK ELEKTRONIK stara się utrzymać niezmienny poziom cen. Jednak ze względu na częste zmiany kursów walut i wahania cen na rynkach światowych, ceny prezentowane w sklepie internetowym należy traktować jako orientacyjne. Nie stanowią one oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

Każda pozycja towarowa ma określony KOD, NAZWĘ i JEDNOSTKĘ (np. szt., m, zestaw, itd.) i CENĘ. W każdym przypadku podana cena określa wartość jednej jednostki danego asortymentu. Jednostka może przyjmować różne wartości np. SZT. - sztuki, 100SZT. – 100 sztuk, M(MB) - metry (metry bieżące), ZESTAW, ROLKA itp. Przykładowo, jeśli jednostką jest ZESTAW, to podane ceny dotyczą jednego zestawu. Jeśli jednostką jest np. 100SZT, to podane ceny dotyczą stu sztuk.

Podane ceny jednostkowe są cenami brutto w PLN i zawierają podatek VAT.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen.

Zdjęcia towarów umieszczone na stronie www.zukelektronik.shoper.pl mają wyłącznie charakter poglądowy. Wygląd (opakowanie) towaru może się różnić od prezentowanego na zdjęciu. Różnice w wyglądzie opakowania, pomiędzy produktem przedstawionym na zdjęciu, a dostarczonym Kupującemu nie mogą być podstawą do reklamacji.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Produkty będące na stanie magazynu dostępne są od zaraz w ilościach posiadanych w czasie zamawiania.

(Po KLIKNIĘCIU na nazwę towaru, widoczny będzie aktualny STAN MAGAZYNU > z prawej strony, oraz OPISY TOWARU pod producentem w dolnej w dolnej części)

Dane dotyczące minimalnej zawartości opakowania (minimalnej ilości zakupu) „podpowiadane” są w sekcji dodawania towaru do koszyka. Jeśli zamówiona ilość nie będzie wielokrotnością minimalnej ilości (na co system pozwala), to ilość zamawiana może zostać zaokrąglona.

Czas oczekiwania na brakujące pozycje podany jest w karcie produktu (zazwyczaj do 3 dni roboczych).

W wyjątkowych przypadkach z uwagi na zamówienia nietypowych i trudno dostępnych pozycji, czas realizacji może ulec wydłużeniu.

UWAGA!
Towary, których nie było w naszym magazynie w momencie realizacji zamówienia, nie dosyłamy w późniejszym terminie bez ponownego zamówienia lub umieszczenia stosownej informacji  w polu UWAGI

DOSTAWA TOWARU

Możliwe formy wysyłki:

  • Paczkomaty InPost (nadawanie od poniedziałku do soboty) - UWAGA! Przed wybraniem tej opcji dostawy należy sprawdzić lokalizację najbliższego Paczkomatu InPost na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat
    (Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 24h)
  • Poczta Polska - w kopercie do 0,35kg (nadawanie od poniedziałku do soboty)
    (Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 1 dzień roboczy)
  • Kurier UPS (nadawanie od poniedziałku do piątku)
    (Deklarowany termin doręczenia D+24h > dzień nadania + 1 dzień roboczy)
  • Pocztex (Kurier 48) (nadawanie od poniedziałku do soboty)
    (Deklarowany termin doręczenia D+2 > dzień nadania + do 2 dni roboczych)

Sprzedający nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów przez dostawców.

Jeżeli klient życzy sobie otrzymać towar za pośrednictwem innego spedytora, to po uzgodnieniu z nami terminu przygotowania towaru, musi osobiście złożyć zlecenie u wybranego spedytora.

Informujemy, że istnieje możliwość wysyłki towarów poza granicami Polski.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez e-mail: zukelektronik@op.pl lub telefonicznie pod nr: (+48) 504-062-494 lub (32) 231-56-70.
Kontakt telefoniczny  pod numerem tel. (32) 231-56-70 możliwy jedynie w godzinach: 8-17 od poniedziałku do piątku i 10-13 w soboty.
Warunkiem wysyłki towarów za granicę jest dokonanie wcześniejszej przedpłaty na konto bankowe firmy, po uzgodnieniu kosztów wysyłki.

 

Paczkomaty InPost - Jak to działa?

Paczkomaty InPost to usługa innowacyjna, stworzona zgodnie z oczekiwaniami Klienta. Dzięki Paczkomatom InPost klient może o dowolnej porze dnia i nocy odbierać i nadawać paczki przez specjalne skrytki. Aby odebrać przesyłkę wystarczy, że wpisze na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu komórkowego oraz otrzymany smsem kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się. Bez stania w kolejkach i dokładnie wtedy kiedy Klient na to ochotę. W drodze do pracy, podczas spaceru z psem czy wracając z kina. Paczkomaty to również opcja znacznie tańsza niż przesyłka kurierska.

 

Więcej informacji na temat Paczkomatów na stronie: http://www.paczkomaty.pl/

KOSZTY DOSTAWY

Wszystkie ceny są cenami BRUTTO i zawierają podatek VAT.

Zamówiony towar wysyłamy po przedpłacie lub za pobraniem.
W przypadku przedpłaty wysyłka nastąpi dopiero PO WPŁACIE NA KONTO, lub otrzymaniu POTWIERDZENIA TRANSAKCJI PDF (max. 3 dni od daty wystawienia faktury) wysyłamy zamówiony towar wraz z oryginałem faktury VAT lub paragonem.

Do wszystkich przesyłek doliczamy koszty dostawy zgodnie z wybraną formą wysyłki:

  • Paczkomaty InPost              – 14,00zł (przy przedpłacie) lub 17,00 (za pobraniem)
  • Poczta Polska (koperta)      – 10,00zł (tylko przedpłata) (do 0,35 kg.)
  • InPost KURIER                    - 19,00zł (przy przedpłacie) lub 22,50 (za pobraniem)
  • Pocztex (Kurier 48)             – 16,50zł (przy przedpłacie) lub 19,00 (za pobraniem)
  • Kurier UPS                           – 24,00zł (przy przedpłacie) lub 27,50 (za pobraniem)

UWAGA!
Wysyłka GRATIS (0zł), jeżeli kwota zakupów wyniesie powyżej 250,00 zł brutto i zostanie wcześniej dokonana przedpłata za zamówiony towar.

PŁATNOŚCI

Do chwili całkowitej zapłaty zobowiązania przez Kupującego, towar pozostaje własnością firmy ŻUK ELEKTRONIK.

Prosimy o wykonywanie przelewów na konta bankowe:

Przelewy krajowe w PLN :

Nr. konta - mBank  79 1140 2004 0000 3502 7512 7847

Nr. konta - ING        20 1050 1298 1000 0090 6842 7443

 

Przelewy zagraniczne w EUR / USD:

w EUR/ SWIFT/BIC INGBPLPW PL 78 1050 1298 1000 0091 4447 4302

w USD/ SWIFT/BIC INGBPLPW PL 78 1050 1298 1000 0091 4447 4302 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane:

  •  kontaktując się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail.
  •  samodzielnie anulując zamówienie na stronie sklepu internetowego www.zukelektronik.shoper.pl jeszcze przed jego wysłaniem.

GWARANCJA

Produkty sprzedawane przez firmę ŻUK ELEKTRONIK mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  

  • korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedającego.
  • korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego w związku z niezgodnością produktu z umową - w takim przypadku należy złożyć reklamację zgodnie z warunkami reklamacji

Udzielamy gwarancji na:

  • Transformatory wysokiego napięcia – 6 miesięcy
  • Piloty marki IRC oraz ORYGINALNE  – 12 miesięcy
  • Piloty - zamienniki (CHINA) – 1 miesiąc (RĘKOJMIA)
  • Głowice laserowe – 1 miesiąc (RĘKOJMIA)

Pozostałe grupy towarowe nie podlegają gwarancji, o ile nasz dostawca nie dołącza indywidualnej gwarancji na wyrób.

Towary objęte GWARANCJĄ I RĘKOJMIĄ podlegają jedynie wymianie na nowe towary. Zwrot gotówki możliwy jest jedynie w przypadku braku towaru na wymianę.

Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne, należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać protokół zniszczeń potwierdzony przez kuriera. Taki protokół stanowi podstawę reklamacji.

REKLAMACJE

Uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów i niezgodności między stanem faktycznym a fakturą, prosimy zgłaszać telefonicznie pod nr tel. (32) 231 56 70 lub za pośrednictwem poczty e-mail, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Reklamacje o znikomej wartości prosimy konsultować z nami telefonicznie przed ich wysłaniem.

Warunki reklamacji:

  1. Towar zwracany (zamówiony lub wydany omyłkowo) nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
  2. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedający rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu (produktów) wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
  3. Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego produktu.
  4. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności.

Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zwróconego towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedający naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w sklepie internetowym www.zukelektronik.shoper.pl w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), za wyjątkiem (stosownie do art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (tekst jednolity z dnia 14 września 2012 r., Dz. U. z 2012 r., poz. 1225):

  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  • produktów, których stan po odbiorze przez Klienta uległ zmianie, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie 10 (dziesięciu) dni kalendarzowych.

W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (do przesyłki zwrotnej należy dołączyć numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić należność)

Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient.

Sprzedający zwróci Klientowi w terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta należność.

STAŁY KLIENT

Ze Stałym Klientem mogą być ustalone indywidualne zasady współpracy.

O miano Stałego Klienta mogą ubiegać się Klienci, którzy współpracują z nami regularnie, osiągają obroty na pewnym poziomie i dokonują regularnych płatności.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez Klienta w trakcie REJESTRACJI danych osobowych lub firmowych jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie ich przez firmę ŻUK ELEKTRONIK (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).

Informacje posiadane przez firmę ŻUK ELEKTRONIK służą jedynie w celu realizacji zamówienia. Zapewniamy możliwość zmiany lub usunięcia wprowadzonych danych.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy sprzedaży bez podania przyczyn.

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Paczkomaty InPost

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:e1f73ce334ef85195337a7a777fb3bd6#0}
Sklep internetowy Shoper.pl