Produkty sprzedawane przez firmę ŻUK ELEKTRONIK mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedającego.
korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedającego w związku z niezgodnością produktu z umową - w takim przypadku należy złożyć reklamację zgodnie z warunkami reklamacji
Pozostałe grupy towarowe nie podlegają gwarancji, o ile nasz dostawca nie dołącza indywidualnej gwarancji na wyrób.
Towary objęte GWARANCJĄ I RĘKOJMIĄ podlegają jedynie wymianie na nowe towary. Zwrot gotówki możliwy jest jedynie w przypadku braku towaru na wymianę.
Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne, należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i spisać protokół zniszczeń potwierdzony przez kuriera. Taki protokół stanowi podstawę reklamacji.